טקסט הודעת פורום
2/24/2009 1:58:00 PM
נוה אוסטפלד
בולם קדמי
נושא:
בולם קדמי
תאריך:
2/24/2009 1:58:00 PM
מחבר/ת:
נוה אוסטפלד
אני רוצה לדעת כמה לחץ אויר לשים בבולם הקדמי ב-דרופ אוף 178 של מרזוקי
אני שוקל 60 בערך :suss: :suss: :suss: :suss:
חזרה לפורום