הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/24/2009 1:58:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  נוה אוסטפלד עם תוכן  בולם קדמי
נושא: בולם קדמי תאריך: 2/24/2009 1:58:00 PM
מחבר/ת: נוה אוסטפלד

אני רוצה לדעת כמה לחץ אויר לשים בבולם הקדמי ב-דרופ אוף 178 של מרזוקי
אני שוקל 60 בערך :suss: :suss: :suss: :suss:


חזרה לפורום