טקסט הודעת פורום
| 2/25/2009 12:09:00 PM |
|
נושא: היום חבר´ה - לא לשכוח !!!! תאריך: 2/25/2009 12:09:00 PM
מחבר/ת: ארז שוקרון
שעה 17:00 פארק גלית .. יד אליהו! מי שלא יודע איך להגיע, הפרטים שלי מצויים בהודעה אחת מעל, אני כבר אסביר לו איך מגיעים. נתראה "בגלית" .. (אחח מה הייתי עושה לההה). ;)
|
חזרה לפורום |
|
|