הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/25/2009 1:59:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  elad swissa עם תוכן  יש במקרה?
נושא: יש במקרה? תאריך: 2/25/2009 1:59:00 PM
מחבר/ת: elad swissa

יש למישהו במקרה מתאם לקליפר של מעצור דיסק אויד לרוטור 203 ממ
שמתחבר דוח לבולם ולא מהצד (נראה לי שזה נקרא חיבור פוסט)
תודה


חזרה לפורום