טקסט הודעת פורום
2/25/2009 1:59:00 PM
elad swissa
יש במקרה?
נושא:
יש במקרה?
תאריך:
2/25/2009 1:59:00 PM
מחבר/ת:
elad swissa
יש למישהו במקרה מתאם לקליפר של מעצור דיסק אויד לרוטור 203 ממ
שמתחבר דוח לבולם ולא מהצד (נראה לי שזה נקרא חיבור פוסט)
תודה
חזרה לפורום