הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/25/2009 6:51:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גיא בראל עם תוכן  דעתי...
נושא: דעתי... תאריך: 2/25/2009 6:51:00 PM
מחבר/ת: גיא בראל

דווקא כדעתו של אריק.
עם חלקי שליטה לא מתקמבנים.


חזרה לפורום