טקסט הודעת פורום
2/25/2009 6:51:00 PM
גיא בראל
דעתי...
נושא:
דעתי...
תאריך:
2/25/2009 6:51:00 PM
מחבר/ת:
גיא בראל
דווקא כדעתו של אריק.
עם חלקי שליטה לא מתקמבנים.
חזרה לפורום