טקסט הודעת פורום
2/25/2009 8:15:00 PM
יגאל אטין
עזרה בקשר לשקית שתיה
נושא:
עזרה בקשר לשקית שתיה
תאריך:
2/25/2009 8:15:00 PM
מחבר/ת:
יגאל אטין
איך מיבשים שקית שתיה?
והאם אפשר לחטא בעזרת סבון או מי פה?
חזרה לפורום