הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/25/2009 8:15:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יגאל אטין עם תוכן  עזרה בקשר לשקית שתיה
נושא: עזרה בקשר לשקית שתיה תאריך: 2/25/2009 8:15:00 PM
מחבר/ת: יגאל אטין

איך מיבשים שקית שתיה?

והאם אפשר לחטא בעזרת סבון או מי פה?


חזרה לפורום