הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/26/2009 4:26:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שי ס עם תוכן  איך מחליטים איזה קוטר חבק למוט מושב צריכים?
נושא: איך מחליטים איזה קוטר חבק למוט מושב צריכים? תאריך: 2/26/2009 4:26:00 PM
מחבר/ת: שי ס

קוטר המוט הוא 27.2, וקוטר הצינור שמחזיק את המוט כסא הוא 32 ממ

האם 32 הוא מידת החבק שאני צריך?




חזרה לפורום