הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/26/2009 7:51:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ישראל . עם תוכן   אבד גלגל קדמי בחיפה!!!!!!!!!!!!!!!!!!
נושא: אבד גלגל קדמי בחיפה!!!!!!!!!!!!!!!!!!  תאריך: 2/26/2009 7:51:00 PM
מחבר/ת: ישראל .

היום בבוקר , נשכח גלגל קדמי שלם mavic317 דיסק ברח´ פלמח ברוממה, חיפה.
052.5773373
ישראל.



חזרה לפורום