טקסט הודעת פורום
2/26/2009 7:51:00 PM
ישראל .
אבד גלגל קדמי בחיפה!!!!!!!!!!!!!!!!!!
נושא:
אבד גלגל קדמי בחיפה!!!!!!!!!!!!!!!!!!
תאריך:
2/26/2009 7:51:00 PM
מחבר/ת:
ישראל .
היום בבוקר , נשכח גלגל קדמי שלם mavic317 דיסק ברח´ פלמח ברוממה, חיפה.
052.5773373
ישראל.
חזרה לפורום