טקסט הודעת פורום
2/26/2009 9:57:00 PM
אפיק שמיר
מישהו יודע איך המנגנון הזה עובד ????
נושא:
מישהו יודע איך המנגנון הזה עובד ????
תאריך:
2/26/2009 9:57:00 PM
מחבר/ת:
אפיק שמיר
אלו אופני schwinn for fr anf dh מישהו יכול להסביר לי איך המנגנון האחורי עובד
חזרה לפורום