הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/26/2009 9:57:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אפיק שמיר עם תוכן  מישהו יודע איך המנגנון הזה עובד ????
נושא: מישהו יודע איך המנגנון הזה עובד ???? תאריך: 2/26/2009 9:57:00 PM
מחבר/ת: אפיק שמיר

אלו אופני schwinn for fr anf dh מישהו יכול להסביר לי איך המנגנון האחורי עובד


חזרה לפורום