הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/27/2009 11:16:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עדי ג עם תוכן  מישהו רוכב על haro sonix?
נושא: מישהו רוכב על haro sonix? תאריך: 2/27/2009 11:16:00 AM
מחבר/ת: עדי ג

עד עכשיו מעולם לא ראיתי שהוזכר משהו על הדגם הנ"ל...
רציתי לדעת אם מישהו מכיר את האופניים ויש לו ישהו לומר על חסרונות ויתרונות האופניים.
אני רוכב על דגם 2007.
תודה


חזרה לפורום