טקסט הודעת פורום
| 2/27/2009 11:16:00 AM |
|
נושא: מישהו רוכב על haro sonix? תאריך: 2/27/2009 11:16:00 AM
מחבר/ת: עדי ג
עד עכשיו מעולם לא ראיתי שהוזכר משהו על הדגם הנ"ל... רציתי לדעת אם מישהו מכיר את האופניים ויש לו ישהו לומר על חסרונות ויתרונות האופניים. אני רוכב על דגם 2007. תודה
|
חזרה לפורום |
|
|