הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/27/2009 12:05:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  רז רפאלי עם תוכן  כן, 2008
נושא: כן, 2008 תאריך: 2/27/2009 12:05:00 PM
מחבר/ת: רז רפאלי

כשקניתי אותם זה היה שדרוג עצבני מאופני מדבקה אבל מהר מאוד הרגשתי שאין להם הרבה יכולות אמיתיות בשטח, יותר מתאימות לXC. תוך כמה חודשים קניתי KONA COILAIR.
היתרונות שלהם הם תמורה יחסית טובה לכסף, מתאימים לשבילים לבנים וקצר יותר מזה.
החסרונות הם בעיקר המזלג הקדמי שעשה לי בעיות מההתחלה, שלדה מיושנת, מהלכים קצרים.
בקיצור לא נהניתי מהם בכלל.


חזרה לפורום