הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/27/2009 12:27:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  זיו קנטור עם תוכן  HARO SONIX
נושא: HARO SONIX תאריך: 2/27/2009 12:27:00 PM
מחבר/ת: זיו קנטור

לי היו sonix 2007.ונהנתי מהם מאוד,מיועדות לXC .
השתדרגתי לסנטה קרוז בלר LT :rating:


חזרה לפורום