טקסט הודעת פורום
2/27/2009 12:27:00 PM
זיו קנטור
HARO SONIX
נושא:
HARO SONIX
תאריך:
2/27/2009 12:27:00 PM
מחבר/ת:
זיו קנטור
לי היו sonix 2007.ונהנתי מהם מאוד,מיועדות לXC .
השתדרגתי לסנטה קרוז בלר LT :rating:
חזרה לפורום