נושא: נוחיות רכיבה תאריך: 2/27/2009 12:35:00 PM
מחבר/ת: זיו קנטור
ראלי הוא יצרן ותיק ופחות אוהבים אותם בארץ,למרות שגם לי האופניים הראשונות היו ראלי.ונהנתי מהם מאוד. מרידה סאב נחשב לדגם טוב. בקיצור שניהם זוגות טובות למתחילים לXC. המבחן מבחינתך הוא מבחן הישבן.קח סיבוב על שניהם.וקנה את הנוחות ביותר
|