טקסט הודעת פורום
| 2/27/2009 8:03:00 PM |
|
נושא: מפרק... תאריך: 2/27/2009 8:03:00 PM
מחבר/ת: גיא בראל
את השרשרת,מטביע אותה בדגריזר ומקרצף עם מברשת שיניים ישנה(בלי משחת שיניים כמובן),שוטף אותה טוב טוב עם מים,מייבש עם מגבת יבשה או לחץ אויר ומשמן אותה קלות לקבלת ציפוי דק של שמן(ללא נזילות).
|
חזרה לפורום |
|
|