הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/7/2002 3:06:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ליאור עם תוכן  לא מענין
נושא: לא מענין תאריך: 11/7/2002 3:06:00 PM
מחבר/ת: ליאור

למה לא לכתוב רצת על האימונים עצמם? תכל´ס!


חזרה לפורום