טקסט הודעת פורום
11/7/2002 3:06:00 PM
ליאור
לא מענין
נושא:
לא מענין
תאריך:
11/7/2002 3:06:00 PM
מחבר/ת:
ליאור
למה לא לכתוב רצת על האימונים עצמם? תכל´ס!
חזרה לפורום