הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/27/2009 11:19:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אסף הרים עם תוכן  אטמים חלופיים לבולם קידמי
נושא: אטמים חלופיים לבולם קידמי תאריך: 2/27/2009 11:19:00 PM
מחבר/ת: אסף הרים

שבת שלום לכולם

קניתי לחברה שלי אופני MARIN דגם כלשהו - זנב קשיח (1950 ש"ח).
לאחר כ 6 רכיבות בבולם הקידמי(GRIND-OS) התחיל לעשות צרות - להיתקע ולהוציא גריז מהאטמים.

כשדיברתי עם המכונאי של החנות בה קניתי את האופניים, הוא טען שאין מה לעשות ככה הבולמים האילו.

השאלה שלי היא, האם ניתן להחליף אטמים של בולם פשוט GRIND-OS באטמים של בולמים טובים כמו - ROCKSHOX, MARZOCCHI, MANITUE ?

אם לא, אשמח לקבל עצות נוספות (פרט להחלפת המזלג), קוטר הטלסקופ של הבולם 28.7MM

שבוע טוב
ותודה מראש



חזרה לפורום