הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/28/2009 8:54:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גיא בראל עם תוכן  השיטה קיימת...
נושא: השיטה קיימת... תאריך: 2/28/2009 8:54:00 AM
מחבר/ת: גיא בראל

כבר מלפני כמה שנים באופני K2.


חזרה לפורום