הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/28/2009 11:48:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  חבל על המאמץ שלך
נושא: חבל על המאמץ שלך תאריך: 2/28/2009 11:48:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

המכונאי שלך צודק.

אתה יכול לנסות למצוא אטמים איכותיים שיתאימו, אבל האטמים אינם הבעיה הגדולה של הבולמים האלה - הם פשוט בנויים באיכות נמוכה מאוד.

במחיר של מאות שקלים בודדות תוכל למצוא בולם טוב יותר, שיפעל טוב יותר ולאורך זמן. הבולמים הזולים ביותר של החברות שמנית טובים לאין ערוך יותר מהקישקוש שיש אצלך:
http://www.harim.co.il/Yad2/marketprodlist.asp?BottomPrice=&TopPrice=300&GroupID=2&ordby=Price&SearchAd=&CatID=3.

זה הכיוון שאני הייתי לוקח.


חזרה לפורום