הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/28/2009 2:46:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שי מ עם תוכן  ואוא אחי לאט חחחח..
נושא: ואוא אחי לאט חחחח.. תאריך: 2/28/2009 2:46:00 PM
מחבר/ת: שי מ

סבבה פתחתי אותה .. במה אני נטביע אותה? כמה זמן ?

אחרי זה אני מוציא אותה ומנקה עם מברשת שיניים ..
שותף אותה בברז טוב טוב .. (לא יכולה להיות חלודה ?)
מייבש ומשמן עם WD40 (גם טוב ?) ?


חזרה לפורום