טקסט הודעת פורום
| 2/28/2009 2:46:00 PM |
|
נושא: ואוא אחי לאט חחחח.. תאריך: 2/28/2009 2:46:00 PM
מחבר/ת: שי מ
סבבה פתחתי אותה .. במה אני נטביע אותה? כמה זמן ?
אחרי זה אני מוציא אותה ומנקה עם מברשת שיניים .. שותף אותה בברז טוב טוב .. (לא יכולה להיות חלודה ?) מייבש ומשמן עם WD40 (גם טוב ?) ?
|
חזרה לפורום |
|
|