טקסט הודעת פורום
2/28/2009 2:46:00 PM
ידין חסון
צריך לבדוק עם היבואן ..
נושא:
צריך לבדוק עם היבואן ..
תאריך:
2/28/2009 2:46:00 PM
מחבר/ת:
ידין חסון
אבל לפי מה שהבנתי ממקור לא מממש רשמי .. אז לא.. את הואנילה אי אפשר לקצר
חזרה לפורום