נושא: דגריזר .. תאריך: 2/28/2009 2:51:00 PM
מחבר/ת: ידין חסון
"סבון לשמן" חח סתם ... זה חומר שיוריד לך את הלכלוך ואת השמן ... למשל: http://shop.harim.co.il/product_info.php?cPath=58_68&products_id=145 זה מה שיש לי .. ושמן לשרשרת .. אין לך העברת הילוכים או משהו .. אז זה פחות משמעותי .. גם WD40 יהיה סביר .. אבל עדיף שתקנה לך אחד ייעודי לשרשרת .. לא סיפור יקר. אני קניתי שמן גם של החברה הזו .. Rock "N" Roll
|