הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/28/2009 3:00:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גיא בראל עם תוכן  דגריזר או....
נושא: דגריזר או.... תאריך: 2/28/2009 3:00:00 PM
מחבר/ת: גיא בראל

כמה שזה נשמע מוזר ב-FAIRY הנוזל הירוק לניקוי כלים.
אם אתה משתמש בדגריזר שים לב שלא יטפטף לך על צבע האופניים או על כל משטח אחר,הדגריזר הוא חומר מאכל(לא מהמילה אוכל),הוא תוקף כל דבר שהוא בא איתו במגע.
אחרי שאתה שוטף במים אתה צריך לייבש טוב טוב,אם יש לך קומפרסור עם לחץ אויר עוד יותר טוב.
שימון בשמן שרשרת יעודי,אני אישית לא אוהב את השימון ב-WD40.



חזרה לפורום