הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/28/2009 4:01:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דורון מ עם תוכן  שיטת הניקוי שלי
נושא: שיטת הניקוי שלי תאריך: 2/28/2009 4:01:00 PM
מחבר/ת: דורון מ

לשרשרת של יש שיחרור מהיר אז איין הרבה בעיות שם אותה בתוך בקבוק של מיץ עם הפקק הרחב בבקבוק יש לי דגריזר אבל אפשר לשים נפט מנער טוב טוב ומוציא את השרשרת ומנקה עם אויר דחוס אז לתוך שקית נילון עם קצת שמן טפלון ואז מרכיב
5 דקות עבודה


חזרה לפורום