נושא: תודה איתי, בהקשר לתשובתך... תאריך: 3/1/2009 12:53:00 AM
מחבר/ת: אסף הרים
תודה איתי
אשמח לקבל הסבר מפורט יותר במה הבולמים האחרים איכותיים יותר, לדוגמא: * עיבוד פני שטח של הטלסקופים טוב יותר. * דיוק גבוה במידות של החלקים הנעים ובמידות המרווחים ביניהם. * איטום * אמינות וכולי...
ורציתי לדעת אם לפי דעתך, האם החלפת אטמי הבולם ימנעו/יחלישו את הנזילות ? האם כל אטם מתאים לבולם הספציפי שלו ?
תודה
|