הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/1/2009 12:53:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אסף הרים עם תוכן  תודה איתי, בהקשר לתשובתך...
נושא: תודה איתי, בהקשר לתשובתך... תאריך: 3/1/2009 12:53:00 AM
מחבר/ת: אסף הרים

תודה איתי

אשמח לקבל הסבר מפורט יותר במה הבולמים האחרים איכותיים יותר,
לדוגמא:
* עיבוד פני שטח של הטלסקופים טוב יותר.
* דיוק גבוה במידות של החלקים הנעים ובמידות המרווחים ביניהם.
* איטום
* אמינות
וכולי...

ורציתי לדעת אם לפי דעתך,
האם החלפת אטמי הבולם ימנעו/יחלישו את הנזילות ?
האם כל אטם מתאים לבולם הספציפי שלו ?

תודה


חזרה לפורום