טקסט הודעת פורום
| 3/1/2009 8:27:00 AM |
|
נושא: אני מניח שקוטר הצינור החיצוני הוא 31.8 תאריך: 3/1/2009 8:27:00 AM
מחבר/ת: גיל רובינשטיין
היי ,
קוטר הצינור החיצוני הוא שקובע :) חבק של 32 אני לא מכיר (לא אומר שלא קיים) אך קיים חבק של 31.8
שיהיה בכיף
גיל
|
חזרה לפורום |
|
|