הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/1/2009 8:27:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גיל רובינשטיין עם תוכן  אני מניח שקוטר הצינור החיצוני הוא 31.8
נושא: אני מניח שקוטר הצינור החיצוני הוא 31.8 תאריך: 3/1/2009 8:27:00 AM
מחבר/ת: גיל רובינשטיין

היי ,

קוטר הצינור החיצוני הוא שקובע :)

חבק של 32 אני לא מכיר (לא אומר שלא קיים)
אך קיים חבק של 31.8

שיהיה בכיף


גיל


חזרה לפורום