הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/1/2009 9:06:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דני פריגל עם תוכן  אופני ש"מ
נושא: אופני ש"מ תאריך: 3/1/2009 9:06:00 AM
מחבר/ת: דני פריגל

שלום לכולם!

החלטתי לשדרג...
עד היום על ז"ק של HARO FLIGHT LINE 2 שעובדות מעולה ואני שמח מאוד על הקנייה :p
השטח: סינגלים באשר הם - בן שמן, משגב, כרמי יוסף, מירב, חורשים, מענית וגם טיולים ארוכים בשטחים שונים. בקיצור XC ++
המחיר: 6000-6500 ש"ח - רצוי חדש.(עדיין מפחד מיד שנייה)
הרצונות: שילדה נורמלית, בלמים הידראוליים, בולם קידמי נראה לי שמספיק עד 130 מ"מ.

אני לא נוטה להשתולל והאופניים משמשים בעיקר לפאן ולא יעברו התעללויות...

אז מה קונים? על מה אתם ממליצים?

תודה מראש
דני





חזרה לפורום