טקסט הודעת פורום
| 3/1/2009 2:01:00 PM |
|
נושא: בוא ואפשט עבורך את העניין.... תאריך: 3/1/2009 2:01:00 PM
מחבר/ת: גיא בראל
אם אתה כל כך אוהב את חברה שלך ורואה עתיד ורוד איתה וממש חשוב לך...תחליף בולם למשהו אחר,זה יהיה הרבה יותר פשוט ופחות כאב ראש :laugh:
|
חזרה לפורום |
|
|