טקסט הודעת פורום
| 3/1/2009 4:45:00 PM |
|
נושא: בולמים שעובדים על משיכה?? תאריך: 3/1/2009 4:45:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
מכיר בולמים באורכים בלתי רגילים בעליל, אבל אף פעם לא ראיתי בולמים שעובדים על משיכה. זה לא אומר שאין, אבל מעניין אותי איך מיישמים את זה ברכב 4X4 (או 4X2)
|
חזרה לפורום |
|
|