הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/1/2009 7:41:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אסף הרים עם תוכן  תודה חברים
נושא: תודה חברים תאריך: 3/1/2009 7:41:00 PM
מחבר/ת: אסף הרים

תודה איתי

הפנמתי את העיניין, אנחנו נלך על בולם חדש.

שיהיה לכולם המשך שבוע טוב


חזרה לפורום