טקסט הודעת פורום
| 3/1/2009 9:20:00 PM |
|
נושא: חחח ברור שבא ! תאריך: 3/1/2009 9:20:00 PM
מחבר/ת: שי מ
ארז אחשלי .. הייתי מביא את הקקישור של בלובייק החדש וזהו ..
ככה גם לא הייתה צריך לכתוב וגם היו מכירים קצת את האתר ..
אבל בקטנה אחי ;)
כולםם באים !
|
חזרה לפורום |
|
|