טקסט הודעת פורום
| 3/1/2009 9:39:00 PM |
|
נושא: וואלה דורון השיטה שלך ניררת לי טובה .. תאריך: 3/1/2009 9:39:00 PM
מחבר/ת: שי מ
אבל אני באיזה בקבוק אני שם אותה ומנער ?
ואחרי שיבשתי טוב טוב עם קומפרסור ... אני שם בשקית עם מה ??
חחח סליחה שאני קשה קליטה .. :p
|
חזרה לפורום |
|
|