הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/1/2009 9:39:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שי מ עם תוכן  וואלה דורון השיטה שלך ניררת לי טובה ..
נושא: וואלה דורון השיטה שלך ניררת לי טובה ..  תאריך: 3/1/2009 9:39:00 PM
מחבר/ת: שי מ

אבל אני באיזה בקבוק אני שם אותה ומנער ?

ואחרי שיבשתי טוב טוב עם קומפרסור ... אני שם בשקית עם מה ??


חחח סליחה שאני קשה קליטה .. :p


חזרה לפורום