נושא: לאט תאריך: 3/1/2009 11:18:00 PM
מחבר/ת: דורון מ
בקבוק של תפוזינה עם פקק רחב מנקה אותו ושם רבע בקבוק נפט או כל מסיר שומנים אחר זורק את השרשרת פנימה(במידה שיש לך חיבור מהיר אים איין אז הגיע הזמן שיהיה) מנער את הבקבוק כמו את המימיה עם החצץ והמישחת שיניים............... מוציא מהבקבוק מיבש עם אויר דחוס שם בשקית נילון ומציף בשמן מוציא מהשקית מנגב עם סמרטוט ומרכיב יותר מפורט מזה לא יהיה דורון :p :p :p :p
|