נושא: בולמים שעובדים במתיחה תאריך: 3/2/2009 8:10:00 AM
מחבר/ת: ערן מנשה
חלק מדגמי SCOTT עובדים על העיקרון של מתיחת הבוכנה לעומת לחיצתה כמו: Genius ו-Reflex. פעם ראשונה שראיתי את ה"פלא" היה על אופניים חדשים של חבר ולקח לי מספר רגעים להבין איף העסק מתנהג. בסה"כ אם נחשוב על זה אז אם תלחץ על הבוכנה מצד אחד שלה או תמשוך את הצד השני לא אמור להיות שום הבדל (בהנחה שהחוזק למתיחה ולחיצה של החומר ממנו עשויה הבוכנה זהה...) אני לא התרשמתי ויותר אוהב את השיטה הסטנדרטית.
|