נושא: הסטאנס מלכתחילה לא מוביל את הטכנולוגיה המתקדמת תאריך: 3/2/2009 9:44:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
ביותר של מאניטו....
אני לא מכיר בולם שמרווח הטיפולים שלו ארוך יותר משנה. שמן מינראלי ממילא מומלץ להחליף אחרי שנה, ללא קשר לתכיפות השימוש. במלים אחרות - אתה כבר בפיגור של שנה לפחות אחרי זמן הטיפול המומלץ - בהנחה שאתה רוכב XC רגוע מדי שבועיים... יפה מאוד מצידו שהוא בכלל עבד עד עכשו. אבל אם הוא ממש לא זז, סביר להניח שאו שאין לך סיכוך בכלל (שמן וגריז), או שיש שם הרבה ליכלוך - בכל מקרה אתה לא רוצה לרכב כך, אם יש לך תוכניות לגבי הבולם שלא כוללות הליכה לפח האשפה הקרוב.
כמובן תוכל למסור אותו לטיפול אצל כל חנות שעובדת עם מצמן. אם אתה בעניין של לעשות לבד - הטיפול בו פשוט ובהחלט בתחום היכולת של המכונאי החובב.
בהצלחה
|