נושא: לרגע חשבתי שזה פורום הורים לתינוקות.... :confused: תאריך: 3/2/2009 10:22:00 AM
מחבר/ת: ערן מנשה
:laugh: :laugh: :laugh:
אני בהחלט מסכים שהרבה מהדברים ה"מוזרים" וה"מיוחדים" הם כדי לשווק יותר מאשר לחדש. הנטיה שלי היא ללכת על בטוח עם מה שעובד ונהוג אבל אני לא פוסל את החידושים אם הם מצליחים לשכנע אותי בתועלת ולא מכאיבים לי בכיס :giveFinger:
|