נושא: מכיר את התופעה באופניים תאריך: 3/2/2009 11:10:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
מבחינתי המגרעת הגדולה היא שאי אפשר להחליף את הבולמים הלא ממש מוצלחים של SCOTT במשהו סטנדרטי כמו מאניטו או פוקס...
אבל השאלה שלי התייחסה לרכב מנועי. שלא כמו באופניים, שם המקום יותר מוגבל, והעומסים יותר גדולים, ונראה לי ש"פתרונות" שעובדים באופניים יהיו בעייתיים ליישום ברכב מנועי. מסקרן אותי לראות אילו פתרונות מצאו שם...
|