הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/2/2009 9:01:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  roei sail עם תוכן  אחי
נושא: אחי תאריך: 3/2/2009 9:01:00 PM
מחבר/ת: roei sail

מימתי יש בלו בייק חדש ?
הייתי חבר בישן עד שכמה ערבם החליטו שלא בא להם עליו. :mad: :mad: :mad: :mad:


חזרה לפורום