טקסט הודעת פורום
3/2/2009 9:01:00 PM
roei sail
אחי
נושא:
אחי
תאריך:
3/2/2009 9:01:00 PM
מחבר/ת:
roei sail
מימתי יש בלו בייק חדש ?
הייתי חבר בישן עד שכמה ערבם החליטו שלא בא להם עליו. :mad: :mad: :mad: :mad:
חזרה לפורום