טקסט הודעת פורום
| 3/2/2009 10:37:00 PM |
|
נושא: חברה צריך עזרה דיי דחופהה .... תאריך: 3/2/2009 10:37:00 PM
מחבר/ת: שי מ
אני רוכב סטריט ורציתי לדעת אם מישהו יודע מי היבואן של פוקס או מישהו שמבין בחברה הזאת ?..
או יותר טוב אם מישהו יודע אם אפשר לקצר FOX VAN 36 ל-100 M´M ?
תודה מראש .. :p
|
חזרה לפורום |
|
|