הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/3/2009 2:00:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גיא בראל עם תוכן  מחפש מתאם...
נושא: מחפש מתאם... תאריך: 3/3/2009 2:00:00 PM
מחבר/ת: גיא בראל

לקליפר שימנו XT 4 פיסטונים IS ל-IS לרוטור "8.
יש למישהו בג´אנקיה שלו ומוכן למכור לי במחיר סימלי
או יותר טוב מזה לתרום לי אותו?(מצב קשה מיתון,יש לי אישה ושלושה ילדים,אני מובטל וכדומה).


חזרה לפורום