טקסט הודעת פורום
| 3/3/2009 2:00:00 PM |
|
נושא: מחפש מתאם... תאריך: 3/3/2009 2:00:00 PM
מחבר/ת: גיא בראל
לקליפר שימנו XT 4 פיסטונים IS ל-IS לרוטור "8. יש למישהו בג´אנקיה שלו ומוכן למכור לי במחיר סימלי או יותר טוב מזה לתרום לי אותו?(מצב קשה מיתון,יש לי אישה ושלושה ילדים,אני מובטל וכדומה).
|
חזרה לפורום |
|
|