הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/3/2009 2:21:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גיא בראל עם תוכן  כן,בטוח...
נושא: כן,בטוח... תאריך: 3/3/2009 2:21:00 PM
מחבר/ת: גיא בראל

יש כזה דבר רוטור 5.25"???
יש לי את כל סוגי המתאמים מלבד האחד שאני צריך,מה ניקרא צחוק הגורל.


חזרה לפורום