טקסט הודעת פורום
3/3/2009 2:21:00 PM
גיא בראל
כן,בטוח...
נושא:
כן,בטוח...
תאריך:
3/3/2009 2:21:00 PM
מחבר/ת:
גיא בראל
יש כזה דבר רוטור 5.25"???
יש לי את כל סוגי המתאמים מלבד האחד שאני צריך,מה ניקרא צחוק הגורל.
חזרה לפורום