טקסט הודעת פורום
| 3/3/2009 4:28:00 PM |
|
נושא: תבדוק את עצמך... תאריך: 3/3/2009 4:28:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
הדיסקים "5.25 הראשונים היו 180K. כשיצאו הדו-כיווניים הם היו 360K. אחר כך יצאו "3.5, עם 1440K (שנודעו בשם "1.4M") ןאז יצאו "5.25 1200K, אבל ימיהם כבר היו ספורים..........
|
חזרה לפורום |
|
|