הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/3/2009 11:59:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  רוכב עם תוכן  נשבר לי הכפתור כיוון של הבולם, דרושה עצה
נושא: נשבר לי הכפתור כיוון של הבולם, דרושה עצה תאריך: 3/3/2009 11:59:00 PM
מחבר/ת: רוכב

הי,

אני רוכב על Mongoose Tayax Elite.
ברכיבה האחרונה נשבר לי הכפתור כיוונון שעל הבולם הקידמי (Rock Shock).
למרבה הפתעתי לא הרגשתי הבדל ברכיבה אבל אולי זה רק אני...
בכל אופן חתיכה מהכפתור נפלה פנימה.

מה עושים ?!

איך מוסיפים תמונה לפוסט ?


חזרה לפורום