הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/4/2009 7:16:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גיא בראל עם תוכן  תודה רבה...
נושא: תודה רבה... תאריך: 3/4/2009 7:16:00 AM
מחבר/ת: גיא בראל

לפי האתר של מגורה הוא מתאים לרוטור 210מ"מ.
מאיפה אתה בארץ?
ושלח לי בבקשה הודעה פרטית עם המחיר שאוכל לרכוש אותו ממך במידה ויתאים.


חזרה לפורום