טקסט הודעת פורום
3/4/2009 7:16:00 AM
גיא בראל
תודה רבה...
נושא:
תודה רבה...
תאריך:
3/4/2009 7:16:00 AM
מחבר/ת:
גיא בראל
לפי האתר של מגורה הוא מתאים לרוטור 210מ"מ.
מאיפה אתה בארץ?
ושלח לי בבקשה הודעה פרטית עם המחיר שאוכל לרכוש אותו ממך במידה ויתאים.
חזרה לפורום