הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/4/2009 2:39:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עמית שרוני עם תוכן  כמה דברים לגבי ההמרשמיט
נושא: כמה דברים לגבי ההמרשמיט תאריך: 3/4/2009 2:39:00 PM
מחבר/ת: עמית שרוני

1. מחייב שלדה עם ISCG. לדברי היצרן אי אפשר מתאם.
2. עלול להשפיע לרעה במידה מסוימת על התנהגות מתלי שיכוך מלא שעושים שימוש במתח שרשרת. להסביר?
3. אם הוא יותר כבד מיחידת קראנק אז האם, ללא מעביר קדמי, יהיה בכלל חסרון במשקל? וגם אם כן, עד כמה משמעותי? המתקן מיועד ל AM ו -FR שפחות סופרים גרמים.
4. שני הילוכים.

אני לא פוסל את המוצר, אבל אני לא רואה איזשה יתרון פונקציונאלי מהפכני. אני מעריך שברכיבה נורמאלית שלי, אני משתמש במעביר הקדמי בתדירות נמוכה, לא יותר מאשר פעמים בודדות, וגם במעט ההעברות האלה אני לא נתקל בבעיות מיוחדות. אני יכול לחיות גם ללא העברה תחת עומס ובטח גם ללא העברה באוויר או פידול לאחור.

בקיצור, נחכה ונראה


חזרה לפורום