הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/4/2009 2:42:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  קצת עובדות
נושא: קצת עובדות תאריך: 3/4/2009 2:42:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

ההאמרשמידט מחליף בסך הכל קראנק עם שתי פלטות. אם אתה ממש רוצה לוותר על שרשרת קופצת אתה יכול לקחת גיר פנימי, בתוך הנאבה. רובם לא מיועדים לרכיבה אגרסיבית, אבל יש גם כאלה.
גם הם לא ממש זולים.

ודרך אגב - זו בדיוק הטכנולוגיה שעליה התבססה שלדת GT-IT1. שימאנו נקסוס 8 הילוכים - שבמקום להיות חלד מהגלגל האחורי היתה בתוך השלדה, והיו שתי שרשראות - אחת מהקראנק עד הנקסוס, ואחת מהנקסוס עד הגלגל האחורי.

ןבכל מקרה, ההאמרשמידט לא חוסך את הבעיה הגדולה ביותר של מערכת ההילוכים הקונבנציונאלית - מעביר אחורי פגיע, וקפיצות שרשרת.

ואם המוצר כפי שהוא עכשו כבד - מה יהיה כשייצרו אותו מחומרים "קונבנציונאליים" כדי להוריד מחיר?
כנראה שהמשקל יעלה, והכדאיות הטכנית תרד.

בקיצור, אני לא התעלפתי......


חזרה לפורום