נושא: תומר תאריך: 11/7/2002 4:51:00 PM
מחבר/ת: דרור סופר
:dead: מצד אחד אתה כותב כותרת שלפי דעתי מזלזלת במרואיין ומצד שני אתה מעביר ביקורת על סגנון הכתיבה של אלונה. כאילו... מה אתה רוצה? :confused: זה אתר של רוכבים ולא מערכת עיתונאית.
אני מרגיש שאני צריך להזכיר לך שהציון הניתן לכותבים וההודעות מיועדים לשיפור ובניית התוכן.
הביקורת ברוכה אבל כשהיא ביקורת על סגנון עיתונאי או על איכות כתיבה בכלל היא פספוס בגדול.
נראה לי שיש להעריך את העשיה של הכותבים שמתנדבים לבצע לסוע ולהקדיש זמן ומחשבה עבור כולנו.
דרור
|