טקסט הודעת פורום
| 3/4/2009 8:52:00 PM |
|
נושא: Velcro דביק תאריך: 3/4/2009 8:52:00 PM
מחבר/ת: ערן מנשה
מה גודל החתיכה שאתה צריך? אתה צריך את שני הצדדים או רק אחד מהם? יכול להיות שיש לי איפהשהו איזו חתיכה של Velcro נדבק עם חוזק הצמדה גבוה (תעשייתי) שהבאתי מארה"ב.
|
חזרה לפורום |
|
|