נושא: עזרה במשאבת בולם קדמי/אחורי??? תאריך: 3/4/2009 11:18:00 PM
מחבר/ת: david gitlin
לאחרונה התחדשתי עם SCOTT GENIUS 40 חדשות. יחד עם האופניים קיבלתי משאבת בולם מקורית של SCOTT ובמדריך למשתמש נכתב כי יש לנפח את הבולם האחורי רק בעזרת משאבה מקורית זו. לפי מה שראיתי למשאבה חיבור פרסטה רגיל, לא משהו מיוחד. השאלה היא, האם אני יכול להשתמש במשאבה הזאת גם לבולם הקידמי - ROCKSHOK RECON. ??? תודה רבה לעונים.
|