נושא: צריך עזרה בשידרוג הבולם הקדמי:) תאריך: 3/4/2009 11:35:00 PM
מחבר/ת: יוחאי מנחם
אז ככה, כפי שסיפרתי זכיתי למצוא את אופני הקודמים שנגנבו (ספשלייזד הרד רוק קומפ) כן הן יותר כבדות מהגוסט (האופניים שקניתי אחריהן) המערכות כמה רמות מתחת ובכל זאת אני עדיין שבוי בקסם שלהן (זוית ישיבה חח) השבוע מכרתי בשעה טובה את הגוסט הווה אומר שיש לי עכשיו כסף לשדרוג וחשבתי בכיוון של הבולם כיום יש עליהן מרזוקי MZ3 שאני דיי מרוצה ממנו ובכל זאת חשבתי להעביר אותו לאשתי (גם לה מגיע להתפנק) ולקנות בולם אחר אז הנה השאלה:
מה כ"כ טוב בבולמים של פוקס ועל איזה מהם הייתם ממליצים? (כן איתן אני אשמח לקבל תגובה מלומדת ממך) וכן מה ההבדל בין ה REBA והRECON או שמא ב-2000 שקלים הייתם ממליצים על שדרוג אחר. סליחה על החפירה ותודה מראש למגיבים :)
|