הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/5/2009 12:27:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ידין חסון עם תוכן  ככה ..
נושא: ככה .. תאריך: 3/5/2009 12:27:00 AM
מחבר/ת: ידין חסון

ההבדל הוא החומר ומשקל .. ואם אני לא טועה .. בreba יש יותר אפשרויות כיוונון.
אבל ב 2000 שקל .. יש לך גם את הדגמים של FOX .. שהם טובים מאוד.
FLOAT RLC 100 למשל ...



חזרה לפורום