טקסט הודעת פורום
| 3/5/2009 12:27:00 AM |
|
נושא: ככה .. תאריך: 3/5/2009 12:27:00 AM
מחבר/ת: ידין חסון
ההבדל הוא החומר ומשקל .. ואם אני לא טועה .. בreba יש יותר אפשרויות כיוונון. אבל ב 2000 שקל .. יש לך גם את הדגמים של FOX .. שהם טובים מאוד. FLOAT RLC 100 למשל ...
|
חזרה לפורום |
|
|