הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/5/2009 12:46:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דודי אייזנטל עם תוכן  התחדשתי .. [=
נושא: התחדשתי .. [= תאריך: 3/5/2009 12:46:00 AM
מחבר/ת: דודי אייזנטל

היי אני חדש פה בפורום ובכללי בסיגנון .. עברתי לא מזמן מסגנון של דירט ג´אמפ לרכיבה קצת יותר אגרסיבית של אורבן וסטריט והיום התחדשתי גם באופניים הפצצתיות האלה ..!
תגיבווו [=



חזרה לפורום