טקסט הודעת פורום
| 3/5/2009 12:46:00 AM |
|
נושא: התחדשתי .. [= תאריך: 3/5/2009 12:46:00 AM
מחבר/ת: דודי אייזנטל
היי אני חדש פה בפורום ובכללי בסיגנון .. עברתי לא מזמן מסגנון של דירט ג´אמפ לרכיבה קצת יותר אגרסיבית של אורבן וסטריט והיום התחדשתי גם באופניים הפצצתיות האלה ..! תגיבווו [=
|
חזרה לפורום |
|
|